Soru sor

Sorular sorun ve Topluluğumuzdan Yanıt Alın

Cevap

Soruları Cevaplayın ve Konunuzda Uzman Olun

İşinin Uzmanları

Uzmanlarımız Sorularınızı Cevaplamaya Hazır

Follow Us On Social Media

Zula Oyunu Teknik Destek ve Yardım Forumudur

Hile

  • 384
  • 1
Bir forumda biri paylaşmış bir hile bunu fixlerseniz güzel bedava para ve silahlara + basıyor
x.

SES SUNUCULARI

  • 88
  • 0
Merhabalar klanınız için bir ses sunucusuna ihtiyacınız var ise sponsorunuz olmak isteriz.
www.stsunucum.com
Team Speak 3 adresi : ts3.stsunucum.com ya da ts3 bölümüne stg yazıp giriş yapabilirsiniz.
Bize geri dönüş yapmanızı temenni ediyoruz.

Zula Oynarken Dinlenecek Müzikler

  • 505
  • 0


Sto Pyti — Galena - Sto Pyti — Galena.mp3 (4:11)
212 — Azealia Banks - 212 — Azealia Banks (5:03)
A Till I Collapse — Eminem & 50 Cent - A Till I Collapse — Eminem & 50 Cent (4:57)
Abcdefu — Gayle - Abcdefu — Gayle (4:19)
Farid Bang & French Montana & Cheb Khaled — Abdel Kader & Maghreb Gang - Farid Bang & French Montana & Cheb Khaled — Abdel Kader & Maghreb Gang (3:11)
Act A Fool — Lil Jon & Three 6 Mafia - Act A Fool — Lil Jon & Three 6 Mafia (3:22)
Africanism — Zookey - Africanism — Zookey (4:28)
Afrodisiak — Furilla Mix - Afrodisiak — Furilla Mix (3:47)
Agbany Shakhsito — Jannat - Agbany Shakhsito — Jannat (3:43)
Hakim — Ah Ya Alby - Hakim — Ah Ya Alby (2:39)
Ai Se Eu Te Pego — Michel Telo & Pitbull - Ai Se Eu Te Pego — Michel Telo Feat. Pitbull (4:04)
Cheb Khaled — Aicha - Cheb Khaled — Aicha (3:20)
Ain't It Funny — Jennifer Lopez - Ain't It Funny — Jennifer Lopez (4:05)
Jennifer Lopez — Ain't Your Mama - Jennifer Lopez — Ain't...

Zula Hesabım Sıfırlandı

  • 106
  • 0
Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman sonra zula oynamak istedim fakat hesaba girdiğimde hesabımın tamamen sıfırlandı gibi gördüm o kadar emeğim çöpe gitti nasıl düzeltilir bilen biri beni bilgilendirebilir mi ?
Zula hesabım sıfırlandı.

ZA ALIMI YAPTIM ÖDEMESİ ALINDI HESABA GEÇMEDİ

  • 1,035
  • 0
05.03.2022 TARİHİN'DE ÖDEME YAPTIM ZA HESABA GEÇMEDİĞİ GİBİ DESTEK EKİBİ LEŞ ZATEN ADAMLAR 1 TEK İLETİŞİMİ BİLE YOK YAPIŞTIR GEÇ OTOMATİK MESAJI BÜGÜN 3 GÜN HALA SONUÇ YOK PARASINI PULUNU GEÇTİM ELALEM HİLE AÇAR BAN YEMEZ KÜFÜR EDER KARŞILIK VERİRSİN CAT SUSTURURLAR 1 GÜNDE AMA PARASINI YATIRDIGIM ÖDEMSİNİ ALDIGI HİZMETİ VERMEDİGİ GİBİ İLETİŞİMDE YOK LANET OLSUN DEDİRTECEK HALE GETİRDİLER

Zula altın

  • 122
  • 1
Merhabalar zula altın alırken playzula dan Euro üzerinden gösteriyor niye böyle oluyor bilen var mı :)

sunucu listesi yüklenmiyor

  • 763
  • 2
Merhabalar zulaya girdiğimde sunucu listesi görünüyor ama herhangi bir sunucuya tıkladığımda yükleniyorda kalıyor.
Bazende sunucular hiç gözükmüyor sadece yukarıdaki ayarlar falan gözüküyor.
Steam üzerinden yükledim yine aynı hata var,
temp klasörünü sildim
veri yürütme engellemesine ekledim
uyumluluktan win 8 yaptım bir türlü bulamadım hatayı yardımcı olurmusunuz.

Klan Kuramıyorum

  • 135
  • 0
LÜTFEN YARDIMCI OLUN!!!
15000ZP Param var klan kurmak istiyorum.Klan adını giriyorum ama klan adında küfür falan yok. KLAN KURA TIKLIYORUM ve KLAN ADI KÜFÜR VEYA HAKARET İÇERMEZ DİYOR!!!
!!!Sayın Zula Yetkilileri Lütfen Yardımcı Olun!!!
KLAN KURAMIYORUM.

themida hatası

  • 649
  • 0
an internal expection occured please contact yoursite diye bi hata veriyo nasıl çözebilirim

THEDEMİA HATASI

  • 783
  • 0
3 ay sonra zulayı pc ye yükledim ve böyle bir hata aldım sebeini bilen var mı?Tüm dosyaları kontrol ettim sıkıntı yok.Simdi tekrar yüklüyorum inş yüklenir
DÜN HATA ALDIM ÇÖZÜM PLS.

Zulayı başlattıktan sonra curl.exe düzgün olarak başlatılmadı 0xc000007b hatasını alıyorum yardım ederseniz sevininrim

Zula Account Generator By Canakts

  • 5,708
  • 0
Zula Account Generator ( Yeni 500 adet +50 lvl Hesaplar Eklendi )

İndir

"Error loading p2psvc.dll. The specified module could not be found Hatası alanlar "p2psvc.dll." indirip dosyanın içine atıp öyle açsın düzeliyor"

Yakında Valorant Da Eklenecek

İyi forumlar...
Zula Acc Generator.

bobayı kur tuşu nasıl degişiyo

  • 357
  • 0
bombayı kurma modu nasıl degişiyo

ping

  • 219
  • 0
60 mb internet kullanıyorum ama oyunda ping 90 da sabıt hıc asagı dusmuyor ve internet baglatısı koptu tekrar baglanmaya calısıyor yazısı gelıyor 3 sanıye sonra oyuna devam edıyorum.Ama ping sabit 90.Denemedıgım yöntem kalmadı pc ye format bile attım.En sonunda sorunun donanımsal oldugunu dusundum.rayzen 5 3600 işlemci var ekran kartı gt 730 düşük oldugu için olabılır ıhtımalı kaldı bır tek gerıye.Destek ekıbıyle defalarca konustum dedıklerı herseyı uyguladım ama sorun hala devam edıyor.Konuyla ilgili yardımcı olursanız sevınırım TESŞEKKÜRLER.

KULLANICI ADI ŞİFRE

  • 987
  • 1
merhaba kullanıcı adım ve şifrem doğru olduğu halde hata veriyor ne yapabilirim ?

Zula girdiğim an pc siyah ekran veriyo ve açılmıyo yani kapanıyo çözümü nedir yardım edin

  • 851
  • 0
şimdi zulaya girdiğim zaman direk siyah ekran veriyo ve pc kapanıyo zulayı zaten kaldırıyo fakat böyle sorun yaşamaya başladım full ekrandan kaynaklı olabilir oyuna girmeden nasıl full erkan yapabilirim

ZULA KLAN LOGO SATIN ALDIK

80+80 mahalle kasası aldım sadece 20 tane geldi

  • 224
  • 0
80+80 kasa aldım ve sadece 20 tane geldi lütfen kasaları gönderin oyun içi nick: Squad_B
Umarım bu sorunum çözülür ve ileride daha fazla para yatırabilirim.

Zula ÇEKİLİŞ

  • 178
  • 0
KAÇIRMAYIN DERİM

Elit desen önerisi

  • 226
  • 0
Bir elit desen öneriyorum.
Galaktik desen çanakkale desen ve siha desenin karışımı olarak bir elit desen olabilir.
Eğer fikrimi beğeniyorsanız enesking762@gmail.com e posta adresinden bana ulaşabilirsiniz
İYİ GÜNLER...

Follow Us On Social Media

Üst