Soru sor

Sorular sorun ve Topluluğumuzdan Yanıt Alın

Cevap

Soruları Cevaplayın ve Konunuzda Uzman Olun

İşinin Uzmanları

Uzmanlarımız Sorularınızı Cevaplamaya Hazır

Çtışma esnasında mermilerin adamlara işlememesi

ZulaForum Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Zula Şikayet kategorisinde 144`Hz`KT tarafından oluşturulan Çtışma esnasında mermilerin adamlara işlememesi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 3,142 kez görüntülenmiş, 5 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Zula Şikayet
Konu Başlığı Çtışma esnasında mermilerin adamlara işlememesi
Konbuyu başlatan 144`Hz`KT
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan quadreon

144`Hz`KT

Yeni Çömez
ZF Kayıtlı Üye
Katılım
30 Tem 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Yaş
20
Konum
istanbul

ZF Puanı:

evet beyler 4.5 yıldır aralıklarla zula oynuyorum ve mermı işlememe sorunu bu oyunu bildim bileli var artık buna bır cozum gelmesı gerekıyor düşmanla 1v1 pozisyonunda atılan ya ilk 2-3 mermi yada atılan son mermı adamın canını goturmemekte sımdı dıyceksınız nerden bıbılıyorsun emın mısn adam sıktığından gibi saçma sapan şeyler yazacaksınız bu hatayı bılen bılır benım ates ettıgım mermıler adama değdine kanıt kan çıkıyor, mermılerın değdıne dair çıkan ses çıkıyor artı bıde zaten orda adama vurduğuma dair aimimde yuvarlak veya çarpı tepki işareti çıkıyor bu mesele sadece sılahlarda da değil bıçaklardada aynı adama vururyorsun kan çıkıyor ses gelıyor ama buyna rağmen adamın canı 100 bu sorunun ciddi anlamda çozulmesı gerkıyor bu durum çok can sıkıcı bır durum
 

eren

Yeni Çömez
ZF Kayıtlı Üye
Katılım
13 May 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Yaş
21
Konum
Bursa/TÜRKİYE

ZF Puanı:

evet beyler 4.5 yıldır aralıklarla zula oynuyorum ve mermı işlememe sorunu bu oyunu bildim bileli var artık buna bır cozum gelmesı gerekıyor düşmanla 1v1 pozisyonunda atılan ya ilk 2-3 mermi yada atılan son mermı adamın canını goturmemekte sımdı dıyceksınız nerden bıbılıyorsun emın mısn adam sıktığından gibi saçma sapan şeyler yazacaksınız bu hatayı bılen bılır benım ates ettıgım mermıler adama değdine kanıt kan çıkıyor, mermılerın değdıne dair çıkan ses çıkıyor artı bıde zaten orda adama vurduğuma dair aimimde yuvarlak veya çarpı tepki işareti çıkıyor bu mesele sadece sılahlarda da değil bıçaklardada aynı adama vururyorsun kan çıkıyor ses gelıyor ama buyna rağmen adamın canı 100 bu sorunun ciddi anlamda çozulmesı gerkıyor bu durum çok can sıkıcı bır durum
pingden dolayı değil bu sorunu ben de yaşıyorum HEM DE BAYA Bİ YAŞIYORUM kd m bu yüzden 0.68 ve ilk defa benimle birlikte bu sorunu yaşayan bi insan görüyorum...
 

behemoth1303

ZF Moderatör
ZF Moderatör
Katılım
17 Mar 2020
Mesajlar
136
Tepkime puanı
27
Konum
istanbul

ZF Puanı:

alihan01 adlı arkadaşımız aslında cevabını vermiş. Pinginiz yüksek olduğunda Client ve Server arasındaki paket alışverişi gecikmeli gerçekleşir. Rakibiniz Server ve Clientta farklı pozisyonlarda olabilir. Siz Client olarak rakibinize hasar verdiğinizi düşünürsünüz. Örneğin kan efektlerini görür ve vuruş sesini duyarsınız. Fakat server tarafında aslında rakibiniz farklı pozisyonda olduğu için vuramamışsınızdır. Bu durum size rakibinizi vurduğunuzu ama rakibinizin hasar almadığını düşündürür. Açıklamalarım yetersiz geldiyse sorularınızı sorabilirsiniz. Anlattıklarımın yanında farklı bir çerçeveden bakmanızı sağlamak için şu örneği verebilirim. Zula espor organizasyonunda düzenli olarak profesyonel anlamda maçlar yapılmaktadır. Bahsetmiş olduğunuz hata olmuş olsa espor organizasyonu yapılamaz.
 

quadreon

ZF Moderatör
ZF Moderatör
ZF Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
47
Tepkime puanı
11
Konum
Konya
Gladyo Karakteriniz
IVAN VASILYEV

ZF Puanı:

İnternetin trafik durumu ve monitörünüzdeki input lag değeri bu duruma sebep oluyor olabilir
 

quadreon

ZF Moderatör
ZF Moderatör
ZF Kayıtlı Üye
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
47
Tepkime puanı
11
Konum
Konya
Gladyo Karakteriniz
IVAN VASILYEV

ZF Puanı:

onunla ilgili bi düzenleme getirmişler son yamada hala oluyor mu sıklıkla?
 
Üst